Δευτέρα, Ιουνίου 21, 2010

Μπούτια παγωτό

Μέσα στη λαύρα του καύσωνα, δέχομαι ένα κύμα δροσιάς και ανακούφισης από την πιο απρόσμενη πηγή: ένα προϊόν κατά της κυτταρίτιδας. Για να πω τη μαύρη αλήθεια, με την κυτταρίτιδα δεν βλέπω να κάνει και πολλά πράγματα μέχρι στιγμής (όχι ότι έχω πολλή φυσικά, κάτι απειροελάχιστα ψύγματα είναι στην πραγματικότητα, πιο πολύ ιδέα μου είναι πιστεύω, δεν έχω κυτταρίτιδα πραγματικά εγώ, όχι, όχι δεν θα μπορούσε ποτέ να συμβεί κάτι τέτοιο). Αλλά εκεί που κάνει θαύματα είναι με τη ζέστη: λίγη ώρα μετά την εφαρμογή, να νιώθω την πιο απίστευτη αίσθηση στα πόδια μου, λες και πραγματικά έχουν μετατραπεί σε παγωτό! Δεν μπορώ να το περιγράψω! Είναι καλύτερο από air-condition, καλύτερο από παγάκια, καλύτερο από ντουζ, ίσως καλύτερο και από τη θάλασσα! Εδώ ο κόσμος καίγεται (στη ζέστη) και το μπούτι δροσίζεται! Το προτείνω ανεπιφύλακτα ακόμη και σε όσες δεν έχουν ίχνος κυτταρίτιδας (αν υπάρχουν), ακόμη και σε άνδρες, σε όλους! Είναι φανταστικό, πρέπει να το ζήσετε για να το καταλάβετε! Και δεν χρειάζεται να πάρετε από τα ακριβά αδυνατιστικά που έχει στους χόντους, και στο σούπερ μάρκετ βρίσκετε μια χαρά (κοιτάξτε μόνο να λέει «ψυχρή δράση» ή κάτι τέτοιο πάνω, γιατί κάποια δεν το κάνουν το effect αυτό). Τη δροσιά του να’χετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες κι εσύ;