Τρίτη, Σεπτεμβρίου 19, 2006

Felicità!

Τι ανείπωτη ευδαιμονία είναι αυτή που με έχει καταλάβει; Για πρώτη φορά ίσως στη ζωή μου ξύπνησα σήμερα με τόση καλή διάθεση, ενέργεια, ζωντάνια, όρεξη, προσμονή για την ημέρα που με περιμένει, έτοιμη να δοθώ με όλο μου το είναι στη δουλειά μου, να ρουφήξω την απόλαυση που μου προσφέρουν τα ενδιαφέροντά μου, να αφεθώ στον έρωτα, να χαρώ τους φίλους.

Οι ευτυχείς συγκυρίες που ευθύνονται για αυτό: ο δημιουργικός οίστρος που χαρίζει στη δουλειά μου το συναρπαστικό της (για μένα) αντικείμενο, ο ενθουσιασμός που μου μετέδωσαν για αυτήν οι φίλτατοι συνεργάτες μου, η ορμονική και συναισθηματική ισορροπία που μου προσφέρει μία ευτυχισμένη προσωπική ζωή, ο αέρας της ανανέωσης που ακόμη πνέει μέτα από το πρόσφατο ταξίδι μου.

Και ξαφνικά φαίνεται τόσο απλό και εύκολο η ζωή να κυλάει ωραία...

Μακάρι κάθε μέρα της υπόλοιπης ζωής μου να μου χαρίζει έστω και μία στιγμή από αυτό που νιώθω τώρα.

2 σχόλια:

  1. Έιπα να περάσω να δω ..τι είναι αυτό το μπλογκ.

    Ερωτευμένη είσαι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γράφεις: "Μακάρι κάθε μέρα της υπόλοιπης ζωής μου να μου χαρίζει έστω και μία στιγμή από αυτό που νιώθω τώρα."

    Δεν είναι η μέρα που στο χαρίζει αλλά ο ίδιος σου ο εαυτός. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δημιουργείς τις συνθήκες, να επιτρέπεις στον εαυτό σου να νιώθει έτσι. Τις πιο πολλές φορές γλύκα είναι στο χέρι σου να αισθάνεσαι καλά ή χάλια. Εγώ, π.χ. που θέλω αυτή τη στιγμή πολύ αγάπη, φροντίδα και προδέρμ δεν είμαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες κι εσύ;